دانلود آهنگ جدید عماد و رضا اسفندیار به نام لب تر کن

دانلود آهنگ جدید عماد و رضا اسفندیار به نام لب تر کن

دانلود آهنگ جدید عماد و رضا اسفندیار به نام لب تر کن با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

http://cvr.topseda.ir/1393/10/07/Emad%20-%20Lab%20Tar%20Kon%20(Ft%20Reza%20Esfandiar).jpg

 

دانلود آهنگ جدید عماد و رضا اسفندیار به نام لب تر کن

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Emad – Lab Tar Kon (Ft Reza Esfandiar)

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Emad – Lab Tar Kon (Ft Reza Esfandiar)

 

متن آهنگ عماد و رضا اسفندیار به نام لب تر کن

باز کنار تو قدم میزنمو تا نگاهم میکنی هول میشم
من صبورم اما پیش چشمات تو یه لحظه بی تحمل میشم

قلبم از کار میوفته وقتی با یه لبخند بهم جون میدی
منو از خودت میگیری و باز تو یه لحظه باز بهم پس میدی
وقتی نفس میکشمو عطر تو دورو ورمه
واسه نفس کشیدنم هرچی هوا هست کممه

من به هرچی که تو این دنیا هست پشت کردم که پشتم باشی
تو بگو بمیر من جون میدم لب تر کن تو مشتت باشم
فقط منم ، دوست دارم ، عاشقتم

تکتس آهنگ عماد و رضا اسفندیار به نام لب تر کن

قلبم از کار میوفته وقتی با یه لبخند بهم جون میدی
منو از خودت میگیری و باز تو یه لحظه باز بهم پس میدی
وقتی نفس میکشمو عطر تو دورو ورمه
واسه نفس کشیدنم هرچی هوا هست کممه

من به هرچی که تو این دنیا هست پشت کردم که پشتم باشی
تو بگو بمیر من جون میدم لب تر کن تو مشتت باشم
فقط منم ، دوست دارم ، عاشقتم

—————————————————-


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:عماد,رضا اسفندیار, ] [ 22:11 ] [ زهرا ]
[ ]